Wat kunnen wij voor u doen?

Als full service events center met jarenlange ervaring snappen we wat nodig is om een event tot een succes te maken. Transparant, persoonlijk, ambachtelijk, enthousiast en innovatief. Dat maakt het verschil.

In nauw overleg kunnen wij alle organisatorische en logistieke werkzaamheden verzorgen. Vanaf het eerste begin tot en met de afronding. Wij bieden ook pakketten aan met een gedeeltelijke dienstverlening. Ook bij uw hybride/online bijeenkomsten ondersteunen wij u graag.

U kunt onder andere de volgende werkzaamheden aan ons uitbesteden:

  • Het zorgdragen voor: de locatie zaal, catering en AV-middelen.
  • Promotie en adviserende werkzaamheden intern en extern.
  • Het verzorgen van (digitaal) drukwerk zoals een A5 flyer, digitale uitnodiging, programmaboek, abstractbook, folder, poster en banner.
  • Projectplanning en draaiboek.
  • Accreditatie aanvragen en coördineren.
  • Deelnemersadministratie: opzetten van een digitaal aanmeldingsformulier, aanmeldingen verzorgen, innen van deelnemersgelden, het maken van deelnemersoverzicht(en), badges en een digitaal evaluatieformulier.
  • Financiële administratie: facturering, maken van een begroting en eindafrekening, en innen van sponsorgelden en het afhandelen van declaraties sprekers.
  • Informeren en afstemmen sprekers en dagvoorzitter.
  • Informeren en afstemmen sponsoren.
  • Inhuren van diverse leveranciers (entertainment, relatieschenken, fotograaf). Reis- en verblijf regelen.