Servicecentrum patiënt & zorgverlener

Servicecentrum 

U kunt bij het servicecentrum patiënt & zorgverlener terecht met algemene vragen die verband houden met uw ziekte en informatie over bijvoorbeeld patiëntenverenigingen, voorlichtingsmateriaal en welzijnsorganisaties.

U kunt bij het servicecentrum een afschrift van het medisch dossier opvragen en ook een suggestie, klacht of aansprakelijkheidsinstelling (zowel zaak - als letselschade ) indienen die betrekking hebben op uw behandeling.

Daarnaast kunnen de medewerkers van het servicecentrum patiënt & zorgverlener u informeren over diverse voorzieningen in VUmc (bijvoorbeeld overnachtingsmogelijkheden voor familieleden) en over uw rechten en plichten als patiënt. 

Locatie

U vindt het servicecentrum patiënt & zorgverlener op de begane grond in de polikliniek PK 0 Hal 08.

Het servicecentrum patiënt & zorgverlener is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.30 uur.

Openingstijden/bereikbaarheid

Het servicecentrum patiënt & zorgverlener is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.30 uur.

Het servicecentrum patiënt & zorgverlener is:

  • ... telefonisch bereikbaar op telefoonnummer (020) 444 0700;
  • ... per email bereikbaar op zorgsupport@vumc.nl;  
  • ... per post bereikbaar via: VUmc, t.a.v. servicecentrum patiënt & zorgverlener, PK 0 Hal 08, Postbus 7057, 1007 MB Amsterdam

Informatie over algemene adressen, telefoonnummers en afsprakennummers vindt u op de pagina Route en contact VUmc.  

Informatiebijeenkomsten

VUmc organiseert in samenwerking met een patiëntenvereniging informatiebijeenkomsten voor patiënten met een bepaalde aandoening en hun familieleden.

Ook vinden er regelmatig inloopochtenden en- middagen plaats waar u praktische informatie krijgt en waar u lotgenoten kunt ontmoeten. Bij het Servicecentrum patiënt & zorgverlener kunt u hierover meer informatie krijgen.

Een overzicht van geplande bijeenkomsten vindt u in de agenda .

Klachten

De medewerkers van VUmc streven ernaar u zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen, te begeleiden.

Het kan echter voorkomen dat u ontevreden bent over de gang van zaken of een klacht heeft over de behandeling.

De medewerkers van het servicecentrum patiënt & zorgverlener verzorgen de eerste klachtenopvang en informeren over de klachtenprocedure

Contact

Het servicecentrum patiënt & zorgverlener is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.30 uur. U vindt het servicecentrum patiënt & zorgverlener op de begane grond in de polikliniek PK 0 Hal 08.

Het servicecentrum patiënt & zorgverlener is ook bereikbaar op telefoonnummer (020) 444 0700 of per email op zorgsupport@VUmc.nl

Uw vraag liever per post indienen? U kunt deze opsturen naar VUmc, t.a.v. servicecentrum patiënt & zorgverlener, PK 0 Hal 08, Postbus 7057, 1007 MB Amsterdam

Informatie over algemene adressen, telefoonnummers en afsprakennummers vindt u hier .

printen