Hospitality training: Gastvrije e-mails schrijven

Schrijf je nu in

Wil u leren hoe u een zakelijke, gastvrije e-mail schrijft en hoe een opdracht te geven als het ''moet''? Volg dan nu een Hospitality training: Gastvrije e-mails schrijven!

Dit is een faculitatieve training.

Het schrijven van een e-mail aan een collega of patiënt kan soms lastig zijn.

U wilt enerzijds graag zaken doen. Anderzijds wilt u ook graag een gastvrije- en klantvriendelijke e-mail schrijven. Een situatie kan zich ook voor doen dat u correct wilt en ‘’moet’’ reageren op een lastige e-mail. Wilt u leren hoe u dit doet? In deze training leert u hoe u e-mails schrijft die door de ontvanger op de juiste wijze worden geïnterpreteerd. Voor een uitgebreide omschrijving kunt u klikken op: Programma.

Voor de prijs kunt u klikken op: Praktisch.

Het programma bestaat uit de volgende onderdelen:

  • U leert de basisregels om zakelijke, klantvriendelijke én gastvrije e-mails te schrijven;
  • U leert e-mails schrijven om (lastige) vragen te beantwoorden;
  • U leert e-mails schrijven die duidelijke opdrachten geven als het moet.

Dit bespaart u (denk)tijd en energie.

Door het volgen van deze training wordt het schrijven van e-mails veel makkelijker en leuker.

Doelgroep

Teams die samenwerken aan gastvrijheid op de poliklinieken.

Duur 

2,5 uur.
Tijdstip: van 13.30 uur tot en met 16.00 uur.

Deelnemers

Maximaal 10 deelnemers.

Inschrijving voor medewerkers locatie AMC

AMC medewerkers kunnen zich via de knop: geen medewerker VUmc inschrijven. Kies voor betaling: stuur mijn werkgever een factuur voor de kosten van de training. 

Data

19 november 2020
14 januari 2021
4 maart 2021
27 mei 2021

Kosten 

€ 85,- euro.

Locatie 

Digitaal via Zoom.

Helpdesk

Heeft u een vraag over inschrijving, aanmelding, inloggen in de leeromgeving? Dan kunt u een e-mail sturen naar: support@vumcacademie.nl.

Algemene voorwaarden

Als u zich inschrijft voor deze opleiding, dan gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van VUmc Academie. U vindt hier onder andere onze annuleringsvoorwaarden.

Meer informatie? Vraag het aan

Stéphanie van Item-Bakker

Ook interessant?

  1. Wilt u de samenwerking in uw team verbeteren? Doe dan nu een hospitality training: DISC en...
    Bekijk
  2. Hospitality en gastvrijheid zijn het visitekaartje van Amsterdam UMC. Zowel leidinggevenden als van...
    Bekijk
  3. Heeft u behoefte om van en met elkaar te leren? Om de gastvrijheid binnen het team en of afdeling...
    Bekijk