Hospitality training: Intervisie

Schrijf je nu in

Heeft u behoefte om van en met elkaar te leren? Om de gastvrijheid binnen het team en of afdeling in positieve zin te stimuleren? Volg dan nu een Hospitality training: Intervisie!

Dit is een faculitatieve training.

Wat is intervisie?

Intervisie is een inspirerende en beproefde ontwikkelingsmethode die inzetbaar is binnen teams en afdelingen. Intervisie is het professioneel bevragen, analyseren en adviseren van elkaar. Intervisie is leerzaam, laagdrempelig. Het is een systematische aanpak van situaties binnen het werkveld en het persoonlijk handelen. Gericht op concrete oplossingen.

Intervisie is een methode waarbij een reflectie moment wordt gecreëerd. Het is even een pas op de plaats. Even uit de dagelijkse routine. Afstand nemen. Samen reflecteren op het werk.

Voor een uitgebreide omschrijving kunt u klikken op: Programma.

Door hantering van onze intervisiemethoden en stellen van open vragen wordt gewerkt aan het oplossen van professionele vraagstukken en werkproblemen. Dit om de gastvrijheid van een team en of afdeling te verbeteren.

Het programma, intervisie moment is als volgt opgebouwd:

  • Introductie van de intervisiemethode;
  • Inbrengen van situaties met betrekking tot gastvrijheid uit de praktijk;
  • Kiezen van de meest relevante casus;
  • Casus inzichtelijk maken door het stellen van open vragen;
  • Analyseren van het probleem;
  • Bedenken van mogelijke oplossingen;
  • Keuzes maken om de gastvrijheid in de toekomst te verbeteren.

Doelgroep

Teams die samenwerken aan gastvrijheid op de poliklinieken.

Duur 

In onderling overleg zullen we afstemmen wat aansluit bij de behoefte, wensen van het team en of afdeling.

Deelnemers  

Het maximaal aantal deelnemers zal rond de 12 personen zijn. Dit is afhankelijk van de (fysieke) locatie.

Data

Dit is een maatwerk training. In overleg zullen we afstemmen wanneer de training kan plaats vinden.

Kosten 

Nader te bepalen. Dit is afhankelijk van u wensen.

Locatie 

Nader te bepalen. Dit is afhankelijk van u wensen.

Inschrijving

Heeft u interesse in de training? U kunt u inschrijven door een e-mail te sturen naar: Stéphanie van Item-Bakker. Klik onderaan de pagina op: stuur een e-mail.

Helpdesk

Heeft u een vraag over inschrijving, aanmelding, inloggen in de leeromgeving? Dan kunt u een e-mail sturen naar: support@vumcacademie.nl.

Algemene voorwaarden

Als u zich inschrijft voor deze opleiding, dan gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van VUmc Academie. U vindt hier onder andere onze annuleringsvoorwaarden.

Meer informatie? Vraag het aan

Stéphanie van Item-Bakker

Ook interessant?

  1. Hospitality en gastvrijheid zijn het visitekaartje van Amsterdam UMC. Zowel leidinggevenden als van...
    Bekijk
  2. Wil u leren hoe u een zakelijke, gastvrije e-mail schrijft en hoe een opdracht te geven als het dan...
    Bekijk
  3. Wilt u de samenwerking in uw team verbeteren? Doe dan nu een hospitality training: DISC en...
    Bekijk